Afspraak maken

Klachtenprocedure

Klachten en geschillen

Kliniek Dokter Frodo vindt het belangrijk dat haar patiënten, cliënten en bezoekers tevreden zijn. Daarom streven de medewerkers en de specialisten van de kliniek ernaar om u tijdens uw verblijf en tijdens uw behandeling in de kliniek zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Maar het kan voorkomen dat u ervaringen heeft die u als onjuist of onterecht ervaart.

Wij vinden het belangrijk dat uw ongenoegen weggenomen wordt. Daarnaast is een klacht voor ons ook ‘een gratis advies’. Klachten kunnen aanleiding zijn om bepaalde procedures nog eens nader te bekijken of om ons beleid bij te stellen. Wij streven ernaar zoveel mogelijk tegemoet te komen aan uw wensen betreffende de afhandeling van uw klacht. U kunt uw klacht in onderstaand formulier kenbaar maken, waarna de directie contact met u opneemt. Als u een persoonlijke toelichting wilt op de klachtenopvang bij kliniek Dokter Frodo kunt u contact opnemen met de Directie.

Direct bespreken
De snelste manier waarmee de oorzaak van uw klacht weggenomen kan worden, is om deze direct te uiten en hiermee niet te wachten. Zo kunt u uw ervaringen bespreken met degene die volgens u de oorzaak is van wat er is misgegaan.

Schriftelijk voorleggen aan de Directie
Wanneer de klacht een medewerker betreft of u bent van mening dat de klacht niet door de direct betrokkenen is opgelost, kunt u de klacht schriftelijk voorleggen aan de directie. De directie zal de klacht intern bespreken en zo mogelijk oplossen of u uitnodigen voor een gesprek. Samen kunt u dan overleggen hoe het probleem opgelost kan worden. Vaak voorkomt zo’n gesprek verdere onduidelijkheden.

Termijn
Doordat de behandeling van de klacht door de directie zoveel mogelijk mondeling plaatsvindt, is de termijn van afhandeling over het algemeen kort. Gestreefd wordt naar een termijn van twee tot vier weken.

Klachtencommissie
Volgens de Wet Klachtrecht Zorgsector (WKZC) dient iedere medische instelling een onafhankelijke klachtencommissie te hebben. Kliniek Dokter Frodo is aangesloten bij de externe klachtencommissie van de NVCG (info@nvcg.nl. Meer informatie hierover is op aanvraag beschikbaar.

Klachtenformulier voor de patiënt

Graag helemaal invullen.

Uw gegevens (degene die de klacht indient)

Uw naam

Adres

Postcode + woonplaats

Telefoonnummer

Gegevens van de patiënt (dit kan iemand anders zijn dan de indiener)

Naam

Geboortedatum patiënt

Relatie tussen de indiener en de patiënt (bijv. ouder, echtgenote)

Aard van de klacht

Datum gebeurtenis

Tijdstip

De klacht gaat over (meerdere keuzes mogelijk, houd de ctrl-knop ingedrukt)

Omschrijving van de klacht

De kliniek is aangesloten bij de klachtencommissie van de Nederlandse Vereniging Cosmetische Geneeskunde, www.nvgc.nl

Wilt u hulp bij het indienen van uw klacht? Bel dan met het Informatie en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) in uw regio, telefoon: 0900 243 7070.

  • Contactgegevens

    Kliniek Dokter Frodo Gaymans
    Cornelis Krusemanstraat 9hs
    1075 NB Amsterdam
    Routebeschrijving
    020 421 1559
    info@dokterfrodo.nl
  • Openingstijden

    MaandagGesloten
    Dinsdag09:00 uur - 17:30 uur
    Woensdag09:00 uur - 17:30 uur
    Donderdag09:00 uur - 17:30 uur
    Vrijdag09:00 uur - 17:30 uur
    ZaterdagGesloten
    ZondagGesloten

    Over Botox Centrum Amsterdam

    Over Botox Centrum Amsterdam

    Het Botox Centrum Amsterdam is een initiatief van Kliniek Dokter Frodo Gaymans. Wij hebben in onze cosmetisch kliniek in Amsterdam-Zuid gemerkt dat er grote behoefte is aan betrouwbare en eerlijke informatie over Botox. Deze website is opgericht om mensen die meer willen weten over Botox een platform te bieden waarin alle informatie over Botox te vinden is op één plek.

    Vragen?

    Vragen over Botox?

    Uw informatie is veilig bij ons.

    Botox Centrum Amsterdam|1ste verdieping Cornelis Krusemanstraat 9, 1075 NB Amsterdam|T: 020 421 15599.4 - gebaseerd op 275 ervaringen

    Menu